מכרז פומבי 132/08/16 – ניהול ותיאום הפקות דפוס ללפמ

מכרז למכרז ניהול ותיאום הפקות דפוס ללפמ

24.8.16

לכבוד

__________

הנדון: תשובות לשאלות הבהרה למכרז פומבי מס' 132/08/16
למתן שירותי ניהול ותיאום הפקות דפוס ללשכת הפרסום הממשלתית

1. שאלה: מבקש לדעת לגבי המכרז הנ"ל האם חברה מירושלים שעומדת בכל הקריטריונים של המכרז יכולה לגשת למכרז כאשר אתם יושבים בתל אביב ואנו בירושלים?

תשובה: כן.

האם צריך לפתוח סניף בתל אביב?

תשובה: לא.

2. שאלה: במידה והעסק שלי מוגדר כעוסק פטור האם אני אוכל להגיש את המכרז?

תשובה: כן.

3. שאלה: האם אוכל להתמודד במכרז כאשר הנסיון שלי בהפקות דפוס היה כשכיר ולא כעצמאי.

תשובה: כן.

אם כן, איזה דוחות אני אמור להגיש בכדי להוכיח את הנסיון שלי?

תשובה: אין צורך להגיש דוחות על מנת להוכיח ניסיון. יש לציין את מספר שנות הניסיון בניהול הפקות דפוס על גבי נספח א' שצורף למכרז (טופס פרופיל המציע), ולמלא את הנספח האמור גם ביחס להיקף הכספי של ניהול הפקות הדפוס, כפי שנדרש במכרז.
יצוין כי בנוסף, בהתאם לסעיף 5(ה) למכרז, יש להגיש תיק עבודות על גבי CD או זכרון נייד (דיסק און קי) שיצורפו להצעה, אשר יכיל 12 דוגמאות של עבודות קודמות שביצע המציע, כמפורט במכרז.

4. שאלה: האם אני יכול להציע 2 אנשי קשר מטעמי (אני חברה) אליהם ניתן לפנות?

תשובה: כן.

5. שאלה: האם בתהליך השירות אני נדרש להציע ספקי שירות כמו מעצבים, בתי דפוס, יצרני תערוכות וכו'…

תשובה: כפי שצוין בסעיף 2(ד) למכרז, השירות כולל גם גיבוש המלצות לספקי ביצוע מתאימים לביצוע העבודה (ובכלל זה: גרפיקאים; כותבים; מתרגמים; בתי דפוס וכיוצא באלה), גיבוש לו"ז לביצוע העבודה והעברת ההמלצות לפרסומאי לפ"מ לביצוע תיחור ו/או הזמנות עבודה. ייתכן ובמקרים מסוימים לא יידרש הספק להציע ספקי ביצוע, והדבר תלוי בנסיבותיו של כל מקרה ומקרה.

6. שאלה: האם אני יכול להציע גם את הסטודיו שלי ומערכות ההפקה שברשותי?

תשובה: ניתן להציע, אך מטבע הדברים בחירת הספקים תתבצע על ידי לפ"מ ולפי שיקול דעתה.

7. שאלה: התמורה היא על כל עלות ההפקה הכוללת (מעצבים, יצרנים, מובילים וכו…)?

תשובה: כן. התמורה הינה אחוז העמלה המבוקש מסך כל עלות רכיבי ההפקה, כפי שבוצעה בפועל וכפי שמקובל בשוק.

8. שאלה: פירוט לגבי אחוז העמלה המבוקש מסך כל עלות רכיבי ההפקה – מי קובע את עלות מרכיבי ההפקה?

תשובה: עלות מרכיבי ההפקה נקבעת ע"י פרסומאי לפ"מ, על בסיס הצעות המחיר שהתקבלו מהספקים השונים.

9. שאלה: איך אדע מה עלות הפרויקט?

תשובה: עלות הפרוייקט תימסר לספק הזוכה על ידי פרסומאי לפ"מ בסיום הפרוייקט. יצוין כי עלות הפרוייקט מתגבשת כבר בתחילתו, לאור העובדה שהפרסומאי נדרש להעביר ללקוח הצעת מחיר לאישור.

10. שאלה: מבקש לקבל היקף פעילות משוער לחודש.

תשובה: היקף הפעילות המשוער לחודש הינו 25,000-30,000 ₪, לא כולל מע"מ.
יובהר, כי מדובר בהערכה בלבד, וכי לפ"מ אינה מתחייבת שהיקף הפעילות יעמוד על הסך הנ"ל או על היקף דומה.

כן יובהר, כי במסגרת מכרז זה בכוונת לפ"מ לבחור בשלושה ספקים כזוכים, בכפוף לאמור במסמכי המכרז, והפעילות כולה לא תתבצע על ידי ספק אחד.

11. שאלה: בכדי לתמחר את השרות, חשוב לנו לדעת את סדר הגודל של היקף העבודות שבוצעו בעבר כדי לקבל אומדן כלשהו. נא העבירו לנו נתון זה.

תשובה: ראה התשובה לשאלה 10 לעיל.

12. שאלה: במידה ובעבר כבר התקשרתם עם גופים חיצוניים עבור שרות נשוא מכרז זה, כמה קיבל בממוצע כל ספק?

תשובה: לפ"מ לא התקשרה בעבר עם גופים חיצוניים. הפעילות התבצעה בלפ"מ.

13. שאלה: האם על המפיק להוציא דרישת תשלום כוללת עבור כל הוצאות ההפקה בפועל, בנוסף לאחוז העמלה, או לחלופין על המפיק להוציא את חשבון העמלה וחשבונות הספקים ישולמו ישירות ע"י הלפ"מ?

תשובה: המפיק יוציא חשבונית עבור העמלה בלבד. חשבונות הספקים ישולמו ישירות על ידי לפ"מ.

14. שאלה: כפי שהבנו ממסמכי המכרז ישנם סוגים שונים של הפקות אותם ילווה הספק החיצוני. נשמח לקבל התפלגות בין הקטגוריות, כמה היקף עבודה יש לכל אחת מהקטגוריות הבאות:
• הפקות פרינט (כגון: עלונים, דוחות עם גרפים, חוברת תדמית, לוחות שנה, כרזות).
• מוצרי קד"מ (כגון: כובעים, חולצות, תיקים, אביזרים ממותגים).
• מיתוג נכסי חברה (כגון: מבנים, רכבים, מדים וכו').
• הפקות ניראות לכנסים ותערוכות.

תשובה: ניתן להעריך כי ההתפלגות בין הקטגוריות השונות תהיה כך ש-90% מהעבודות תהיינה הפקות פרינט, וכ-10% מהעבודות יהיו מוצרי קד"מ, מיתוג נכסי חברה והפקות ניראות.

התפלגות העבודות המשוערת בתוך הפקות הפרינט הינה כדלקמן:
הדפסה (כולל הובלות) – 30%
עיצוב ועימוד – 30%
תרגום – 25%
כתיבה/עריכה – 15%

יובהר כי מדובר בהערכה בלבד, וכי לפ"מ איננה מתחייבת שכך תהיה התפלגות העבודות בפועל.

15. שאלה: האם ניתן לקבל הערכה כלשהי – אפילו בהתבסס על נתוני עבר של 2014, 2015, מחצית 2016 – לגבי סוגי העבודות השונות והיקפן (במספרים מוחלטים ו/או באחוזים מסך הכל)? (לדוגמא: הפקות דפוס – רוטציה ואופסט, הפקת מוצרי קד"מ, פתרונות מיתוג, שירותי כתיבה/תרגום ועיצוב גרפי וכו').

תשובה: ראה התשובה לשאלה 14 לעיל בנוגע לקטגוריות הרלוונטיות.

16. שאלה: האם פיצול העבודות בין הזוכים שייבחרו יבוצע על-פי סדר אקראי, תחומי התמחות, הצעות מחיר ספציפיות לפרויקט או שיקול אחר?

תשובה: כמפורט בסעיף 6(ח) ו-6(ט) למכרז, המזמין יפנה אל המציעים הזוכים, ככל שניתן, בסבב מחזורי ובאופן השומר על שוויוניות, אך אינו מחויב לעשות כן. הפנייה לספקים לביצוע השירותים בפועל הינה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המזמין, אשר יהא רשאי, בין היתר, להתחשב בציון האיכות שנקבע לספקים במסגרת המכרז, או בכל שיקול רלוונטי אחר.

כן יובהר כי אין בעצם הזכייה בהליך ו/או בהתקשרות בין המזמין לבין הספק כדי לחייב את המזמין לפנות אל הספק לביצוע שירותים בכל היקף שהוא, והספק יקבל תמורה אך ורק בהתאם לשירות אשר ביצע בפועל.

בברכה,

ועדת מכרזים
לפ"מ

קבצים מצורפים

סגור לתגובות.