למה חופשת קיץ בישראל? דווקא! משרד התיירות עלה בקמפיין שמטרתו "להציל את אוגוסט" עבור ענף התיירות, בעקבות הפגיעה שהסבו לו האירועים בדרום. תחת הסיסמה "דווקא עכשיו חופשה בישראל" נקרא הציבור לצאת לאתרי הנופש והלינה, לאטרקציות, למסעדות ולבתי הקפה, וכך להניע מחדש את גלגלי הכלכלה המקומית מתוך סולידריות. בתשדירי הטלוויזיה (הופקו יותר מ-50 סרטונים!) מופיעים אזרחים ובעלי עסקים מהשטח שמדברים על חשיבות היציאה לנופש דווקא בימים קשים.
הקמפיין הוכן והושק בקצב שיא (חמישה ימי עבודה) וכלל אתר אינטרנט ייעודי המרכז את ההטבות שמעניקים העסקים השונים בתחום התיירות והנופש. הפרסום עלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו ובאינטרנט.