מכרזים

מכרז פומבי מספר 06/01/17 למתן שירותי ייעוץ שיווקי/אסטרטגי

שירותי ייעוץ שיווקי/אסטרטגי בקשר עם קמפיינים בין-לאומיים בתחום התיירות
עדכון

+

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ)

מכרז פומבי מספר 06/01/17 למתן שירותי ייעוץ שיווקי/אסטרטגי בקשר עם קמפיינים בין-לאומיים בתחום התיירות ללשכת הפרסום הממשלתית

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ שיווקי/אסטרטגי בקשר עם קמפיינים בין-לאומיים בתחום התיירות.

2. תקופת ההתקשרות – תקופת ההתקשרות הינה לשנה, החל מיום החתימה על הסכם ההתקשרות עם המציע, כאשר למזמין תהא זכות ברירה להאריך ו/או להרחיב את ההתקשרות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על חמש שנים.

3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז. יובהר כי המכרז מיועד ליחידים בלבד, ולא לחברות ו/או תאגידים המעסיקים יועצים בכל צורת העסקה שהיא. הצעה אשר תוגש על ידי חברה או תאגיד המעסיק יועצים כאמור, תיפסל.

4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):

א. המציע הינו בעל ניסיון מוכח בייעוץ שיווקי ו/או ניהול אסטרטגי של קמפיינים פרסומיים בין-לאומיים, ונתן שירותי ייעוץ שיווקי ו/או ניהול אסטרטגי לשני קמפיינים בינלאומיים לפחות במהלך חמש השנים האחרונות (החל מיום 1.1.12 ועד ליום הגשת ההצעה), כאשר כל קמפיין כאמור נמשך לפחות שנה אחת.

ב. קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976, כמפורט בסעיף 4(ב) למכרז.

5. ניתן לצפות בנוסח המלא של המכרז באתר www.jobiz.gov.il ובאתר www.mr.gov.il. בנוסף, ניתן לקבל את חוברת המכרז ללא תשלום במשרדי לפ"מ בדלפק הקבלה או אצל רכזת ועדת המכרזים, גב' שרון כהן, ברח' אחד העם 9 תל אביב (מגדל שלום), קומה 15 מבואה מזרחית, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 15:00.
6. להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד יום ד' 19.04.17 בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור ו/או לדוא"ל אחר ו/או לאחר המועד הנ"ל, לא תיעננה.
7. הצעות יש להגיש בתיבת המכרזים ליד דלפק הקבלה במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 (מגדל שלום) ת"א, קומה 15 (מבואה מזרחית), לא יאוחר מיום ד' 26.04.17 בשעה 12:00.

8. הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

מצורף קובץ תשובות לשאלות הבהרה

קבצים מצורפים

מכרז פומבי מספר 183/12/16 – למתן שירותי ייעוץ, תכנון ובקרת מדיה

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ, תכנון ובקרת מדיה עבור לשכת הפרסום הממשלתית.

+

הודעה בדבר דחיית מועד הגשת הצעות ושינוי תנאי סף במכרז פומבי מס' 183/12/16 למתן שירותי ייעוץ, תכנון ובקרת מדיה עבור לשכת הפרסום הממשלתית

א. ועדת המכרזים של לפ"מ מודיעה בזה על שינוי תנאי הסף באופן הבא:
1. בסעיף 4(ג)(3) למכרז, במקום 4 גופים ציבוריים, יבוא: 3 גופים ציבוריים;
2. בסעיף 4(ג)(2) למכרז, במקום 5 גופים גדולים, יבוא: 4 גופים גדולים;

ב. ועדת המכרזים מודיעה בזה על דחיית המועד האחרון להגשת הצעות למכרז פומבי מס' 183/12/16 למתן שירותי ייעוץ, תכנון ובקרת מדיה עבור לשכת הפרסום הממשלתית עד ליום ה', 23.2.17, בשעה 12:00.

את ההצעות יש להגיש לתיבת המכרזים שבמשרדי לפ"מ, רח' אחד העם 9, מגדל שלום, מבואה מזרחית – קומה 15, תל אביב.

מסמך זה יהווה חלק ממסמכי המכרז ויגבר על האמור בהם.

 

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות למתן שירותי ייעוץ, תכנון ובקרת מדיה עבור לשכת הפרסום הממשלתית.

2. תקופת ההתקשרות – שנה, החל מיום החתימה על הסכם ההתקשרות עם המציע כאשר למזמין תהא זכות ברירה להאריך ו/או להרחיב את ההתקשרות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על חמש שנים.

3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז.

4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):
א. המציע הינו תאגיד הרשום כדין במדינת ישראל, בכל מרשם המתנהל על פי דין לגבי תאגידים מסוגו של המציע, ובעל רישיונות הנדרשים על פי דין.
ב. המציע עוסק בייעוץ, תכנון ובקרת מדיה ועונה לשני התנאים המצטברים הבאים: המציע או חברה הקשורה למציע אינם קשורים בקשרים עסקיים עם חברת מדיה ו/או משרד פרסום ו/או גורם המפעיל אמצעי תקשורת בישראל ו/או גופים אחרים באופן שיש בו כדי לגרום, לפי דעתו של המזמין, למצב של ניגוד עניינים; המציע אינו עוסק בקניית מדיה ו/או במכירת מדיה, בין בעבור עצמו ובין בעבור אחרים.
ג. למציע יש מאגר מידע השוואתי (בנצ'מרק) רחב והוא עומד בכל התנאים המצטברים כמפורט בסעיף 4ג' למכרז.
ד. המציע מחזיק בהסכם שימוש ו/או הזמנה על שמו, תקפים ליום הגשת ההצעה למכרז, עבור כל התוכנות כמפורט בסעיף 4ד' למכרז.
ה. המצאת קו"ח ונתונים בדבר הצוות הקבוע שיעמיד המציע לרשות המזמין, הכולל מנהל פרויקט אונליין (דיגיטל) ומנהל פרויקט אופליין (טלוויזיה, רדיו, עיתונות, חוצות וקולנוע), אשר מועסקים על ידי המציע במסגרת יחסי עובד-מעביד, ואשר יידרשו לעמוד בתנאי הסף המפורטים בסעיף 4ה' למכרז.
ו. קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976, כמפורט בסעיף 4ו' למכרז.

5. את חוברת המכרז ניתן לקבל ללא תשלום במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 ת"א (מגדל שלום), קומה 15 (מבואה מזרחית) בדלפק הקבלה או אצל רכזת ועדת המכרזים, גב' שרון כהן, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 15:00. הגשת ההצעות תיעשה אך ורק על פי חוברת המכרז. ניתן לצפות בנוסח המלא של המכרז באתר www.jobiz.gov.il או www.mr.gov.il, אולם הנוסח המחייב הוא הנוסח המודפס בחוברת בלבד.
6. להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד יום ב' 06.02.17 בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור או לאחר המועד הנ"ל, לא תיענינה.
7. הצעות יש להגיש בתיבת המכרזים ליד דלפק הקבלה במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 (מגדל שלום) ת"א, קומה 15 (מבואה מזרחית), לא יאוחר מיום ד' 15.02.17 בשעה 12:00.
הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

קבצים מצורפים

מכרז פומבי מספר 168/11/16 –לאספקת מערכת GSA

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות לאספקת מערכת GSA עבורה

+

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ)

מכרז פומבי מספר 168/11/16 –לאספקת מערכת GSA עבור לשכת הפרסום הממשלתית

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות לאספקת מערכת GSA עבורה.
2. תקופת ההתקשרות הינה ל- 24 חודשים החל מיום החתימה על הסכם ההתקשרות עם המציע אשר ייבחר על ידי המזמין לביצוע השירותים נשוא מכרז זה.
3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז.
4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):

א. המציע הינו תאגיד הרשום כדין במדינת ישראל, בכל מרשם המתנהל על פי דין לגבי תאגידים מסוגו של המציע, ובעל רישיונות הנדרשים על פי דין.
ב. המציע הינו משווק מורשה לשירותי החיפוש של Google.
ג. קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976, כמפורט בסעיף 4(ג) למכרז.

5. להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד יום א' 27.11.16 בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור ו/או לדוא"ל אחר ו/או לאחר המועד הנ"ל, לא תיענינה.
6. הצעות יש להגיש ב-3 עותקים לתיבת המכרזים הנמצאת במשרדי לפ"מ בקומה 15 (מבואה מזרחית) ברח' אחד העם 9 ת"א(מגדל שלום) ליד דלפק הקבלה, לא יאוחר מיום א' 4.12.16 בשעה 12:00.
7. הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

קבצים מצורפים

מכרז מסגרת פומבי מספר 128/08/16 לביצוע מחקרי שוק בחו"ל

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות לביצוע מחקרי שוק בחו"ל

+

לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ)
מכרז מסגרת פומבי מספר 128/08/16 לביצוע מחקרי שוק בחו"ל
עבור לשכת הפרסום הממשלתית

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות לביצוע מחקרי שוק בחו"ל.

2. תקופת ההתקשרות הינה לשנה, החל מיום החתימה על הסכם המסגרת עם המציעים, כאשר למזמין תהא זכות ברירה (אופציה) להאריך ו/או להרחיב את ההתקשרות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על חמש שנים.

3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז.

4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):
א. המציע הינו תאגיד, קרי חברה/שותפות ולא יחידים.
ב. המציע בעל ניסיון רלוונטי מוכח בביצוע 3 פרויקטים של מחקרי שוק העומדים בכל התנאים המצטברים שלהלן: 3 הפרויקטים נעשו בחו"ל עבור לקוחות ישראלים + 3 הפרויקטים נעשו החל משנת 2014 כולל ועד ליום הגשת ההצעות במכרז.
ג. היקף מחזור עסקיו השנתי של המציע בשנת 2015 בתחום מחקרי שוק בלבד לא פחת מסך של 7,000,000 (שבעה מיליון) ₪, לא כולל מע"מ.
ד. המצאת קו"ח ונתונים בדבר מנהל המחקר הקבוע שיעמיד המציע לרשות המזמין, אשר יידרש לעמוד בתנאי הסף כמפורט בסעיף 4(ד) למכרז.
ה. המציע הגיש ערבות מכרז, כמפורט בסעיף 5(ט) למכרז.
ו. קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976 כמפורט בסעיף 4(ו) למכרז.
להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד יום א' 13.11.16 בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור ו/או לדוא"ל אחר ו/או לאחר המועד הנ"ל, לא תיעננה.
5. הצעות יש להגיש בתיבת המכרזים ליד דלפק הקבלה במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 (מגדל שלום) ת"א, קומה 15 (מבואה מזרחית), לא יאוחר מיום א' 20.11.16 בשעה 12:00.

6. הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

קבצים מצורפים

מכרז פומבי 132/08/16 – ניהול ותיאום הפקות דפוס ללפמ

מכרז למכרז ניהול ותיאום הפקות דפוס ללפמ

+

24.8.16

לכבוד

__________

הנדון: תשובות לשאלות הבהרה למכרז פומבי מס' 132/08/16
למתן שירותי ניהול ותיאום הפקות דפוס ללשכת הפרסום הממשלתית

1. שאלה: מבקש לדעת לגבי המכרז הנ"ל האם חברה מירושלים שעומדת בכל הקריטריונים של המכרז יכולה לגשת למכרז כאשר אתם יושבים בתל אביב ואנו בירושלים?

תשובה: כן.

האם צריך לפתוח סניף בתל אביב?

תשובה: לא.

2. שאלה: במידה והעסק שלי מוגדר כעוסק פטור האם אני אוכל להגיש את המכרז?

תשובה: כן.

3. שאלה: האם אוכל להתמודד במכרז כאשר הנסיון שלי בהפקות דפוס היה כשכיר ולא כעצמאי.

תשובה: כן.

אם כן, איזה דוחות אני אמור להגיש בכדי להוכיח את הנסיון שלי?

תשובה: אין צורך להגיש דוחות על מנת להוכיח ניסיון. יש לציין את מספר שנות הניסיון בניהול הפקות דפוס על גבי נספח א' שצורף למכרז (טופס פרופיל המציע), ולמלא את הנספח האמור גם ביחס להיקף הכספי של ניהול הפקות הדפוס, כפי שנדרש במכרז.
יצוין כי בנוסף, בהתאם לסעיף 5(ה) למכרז, יש להגיש תיק עבודות על גבי CD או זכרון נייד (דיסק און קי) שיצורפו להצעה, אשר יכיל 12 דוגמאות של עבודות קודמות שביצע המציע, כמפורט במכרז.

4. שאלה: האם אני יכול להציע 2 אנשי קשר מטעמי (אני חברה) אליהם ניתן לפנות?

תשובה: כן.

5. שאלה: האם בתהליך השירות אני נדרש להציע ספקי שירות כמו מעצבים, בתי דפוס, יצרני תערוכות וכו'…

תשובה: כפי שצוין בסעיף 2(ד) למכרז, השירות כולל גם גיבוש המלצות לספקי ביצוע מתאימים לביצוע העבודה (ובכלל זה: גרפיקאים; כותבים; מתרגמים; בתי דפוס וכיוצא באלה), גיבוש לו"ז לביצוע העבודה והעברת ההמלצות לפרסומאי לפ"מ לביצוע תיחור ו/או הזמנות עבודה. ייתכן ובמקרים מסוימים לא יידרש הספק להציע ספקי ביצוע, והדבר תלוי בנסיבותיו של כל מקרה ומקרה.

6. שאלה: האם אני יכול להציע גם את הסטודיו שלי ומערכות ההפקה שברשותי?

תשובה: ניתן להציע, אך מטבע הדברים בחירת הספקים תתבצע על ידי לפ"מ ולפי שיקול דעתה.

7. שאלה: התמורה היא על כל עלות ההפקה הכוללת (מעצבים, יצרנים, מובילים וכו…)?

תשובה: כן. התמורה הינה אחוז העמלה המבוקש מסך כל עלות רכיבי ההפקה, כפי שבוצעה בפועל וכפי שמקובל בשוק.

8. שאלה: פירוט לגבי אחוז העמלה המבוקש מסך כל עלות רכיבי ההפקה – מי קובע את עלות מרכיבי ההפקה?

תשובה: עלות מרכיבי ההפקה נקבעת ע"י פרסומאי לפ"מ, על בסיס הצעות המחיר שהתקבלו מהספקים השונים.

9. שאלה: איך אדע מה עלות הפרויקט?

תשובה: עלות הפרוייקט תימסר לספק הזוכה על ידי פרסומאי לפ"מ בסיום הפרוייקט. יצוין כי עלות הפרוייקט מתגבשת כבר בתחילתו, לאור העובדה שהפרסומאי נדרש להעביר ללקוח הצעת מחיר לאישור.

10. שאלה: מבקש לקבל היקף פעילות משוער לחודש.

תשובה: היקף הפעילות המשוער לחודש הינו 25,000-30,000 ₪, לא כולל מע"מ.
יובהר, כי מדובר בהערכה בלבד, וכי לפ"מ אינה מתחייבת שהיקף הפעילות יעמוד על הסך הנ"ל או על היקף דומה.

כן יובהר, כי במסגרת מכרז זה בכוונת לפ"מ לבחור בשלושה ספקים כזוכים, בכפוף לאמור במסמכי המכרז, והפעילות כולה לא תתבצע על ידי ספק אחד.

11. שאלה: בכדי לתמחר את השרות, חשוב לנו לדעת את סדר הגודל של היקף העבודות שבוצעו בעבר כדי לקבל אומדן כלשהו. נא העבירו לנו נתון זה.

תשובה: ראה התשובה לשאלה 10 לעיל.

12. שאלה: במידה ובעבר כבר התקשרתם עם גופים חיצוניים עבור שרות נשוא מכרז זה, כמה קיבל בממוצע כל ספק?

תשובה: לפ"מ לא התקשרה בעבר עם גופים חיצוניים. הפעילות התבצעה בלפ"מ.

13. שאלה: האם על המפיק להוציא דרישת תשלום כוללת עבור כל הוצאות ההפקה בפועל, בנוסף לאחוז העמלה, או לחלופין על המפיק להוציא את חשבון העמלה וחשבונות הספקים ישולמו ישירות ע"י הלפ"מ?

תשובה: המפיק יוציא חשבונית עבור העמלה בלבד. חשבונות הספקים ישולמו ישירות על ידי לפ"מ.

14. שאלה: כפי שהבנו ממסמכי המכרז ישנם סוגים שונים של הפקות אותם ילווה הספק החיצוני. נשמח לקבל התפלגות בין הקטגוריות, כמה היקף עבודה יש לכל אחת מהקטגוריות הבאות:
• הפקות פרינט (כגון: עלונים, דוחות עם גרפים, חוברת תדמית, לוחות שנה, כרזות).
• מוצרי קד"מ (כגון: כובעים, חולצות, תיקים, אביזרים ממותגים).
• מיתוג נכסי חברה (כגון: מבנים, רכבים, מדים וכו').
• הפקות ניראות לכנסים ותערוכות.

תשובה: ניתן להעריך כי ההתפלגות בין הקטגוריות השונות תהיה כך ש-90% מהעבודות תהיינה הפקות פרינט, וכ-10% מהעבודות יהיו מוצרי קד"מ, מיתוג נכסי חברה והפקות ניראות.

התפלגות העבודות המשוערת בתוך הפקות הפרינט הינה כדלקמן:
הדפסה (כולל הובלות) – 30%
עיצוב ועימוד – 30%
תרגום – 25%
כתיבה/עריכה – 15%

יובהר כי מדובר בהערכה בלבד, וכי לפ"מ איננה מתחייבת שכך תהיה התפלגות העבודות בפועל.

15. שאלה: האם ניתן לקבל הערכה כלשהי – אפילו בהתבסס על נתוני עבר של 2014, 2015, מחצית 2016 – לגבי סוגי העבודות השונות והיקפן (במספרים מוחלטים ו/או באחוזים מסך הכל)? (לדוגמא: הפקות דפוס – רוטציה ואופסט, הפקת מוצרי קד"מ, פתרונות מיתוג, שירותי כתיבה/תרגום ועיצוב גרפי וכו').

תשובה: ראה התשובה לשאלה 14 לעיל בנוגע לקטגוריות הרלוונטיות.

16. שאלה: האם פיצול העבודות בין הזוכים שייבחרו יבוצע על-פי סדר אקראי, תחומי התמחות, הצעות מחיר ספציפיות לפרויקט או שיקול אחר?

תשובה: כמפורט בסעיף 6(ח) ו-6(ט) למכרז, המזמין יפנה אל המציעים הזוכים, ככל שניתן, בסבב מחזורי ובאופן השומר על שוויוניות, אך אינו מחויב לעשות כן. הפנייה לספקים לביצוע השירותים בפועל הינה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המזמין, אשר יהא רשאי, בין היתר, להתחשב בציון האיכות שנקבע לספקים במסגרת המכרז, או בכל שיקול רלוונטי אחר.

כן יובהר כי אין בעצם הזכייה בהליך ו/או בהתקשרות בין המזמין לבין הספק כדי לחייב את המזמין לפנות אל הספק לביצוע שירותים בכל היקף שהוא, והספק יקבל תמורה אך ורק בהתאם לשירות אשר ביצע בפועל.

בברכה,

ועדת מכרזים
לפ"מ

קבצים מצורפים

מכרז פומבי מספר 132/08/16 – למתן שירותי ניהול ותיאום הפקות דפוס ללשכת הפרסום הממשלתית

הזמנה לקבלת הצעות למתן שירותי ניהול ותיאום הפקות דפוס

+

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות למתן שירותי ניהול ותיאום הפקות דפוס.

2. תקופת ההתקשרות – תקופת ההתקשרות הינה לשנה, החל מיום החתימה על הסכם ההתקשרות עם המציע אשר ייבחר על ידי המזמין לביצוע השירותים נשוא מכרז זה, כאשר למזמין תהא זכות ברירה להאריך ו/או להרחיב את ההתקשרות, לפי שיקול דעתו הבלעדי ובהתאם לצרכי המזמין ובכפוף לקיום תקציב, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על חמש שנים.

3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז.

4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):
א. המציע או נותן השירותים הקבוע שיעמיד המציע לרשות המזמין והמועסק על ידו הינו בעל ניסיון של ארבע שנים לפחות בניהול הפקות דפוס.
ב. המציע או נותן השירותים הקבוע שיעמיד המציע לרשות המזמין והמועסק על ידו ניהל, בארבע השנים האחרונות, החל מחודש אוגוסט 2012, הפקות דפוס בהיקף כולל של 500,000 ₪ לפחות; לעניין זה: "הפקות דפוס" – הפקות פרינט, הפקת נראות לכנסים ותערוכות ומוצרי קד"מ.
ג. קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976, כמפורט בסעיף 4(ג') למכרז.

5. את חוברת המכרז ניתן לקבל ללא תשלום במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 ת"א (מגדל שלום), קומה 15 (מבואה מזרחית) בדלפק הקבלה או אצל רכזת ועדת המכרזים, גב' שרון כהן, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 15:00. הגשת ההצעות תיעשה אך ורק על פי חוברת המכרז. ניתן לצפות בנוסח המלא של המכרז באתר www.jobiz.gov.il או www.mr.gov.il, אולם הנוסח המחייב הוא הנוסח המודפס בחוברת בלבד.
6. להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד ליום ב', 22.08.16, בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור ו/או לדוא"ל אחר ו/או לאחר המועד הנ"ל, לא תיענינה.
7. הצעות יש להגיש בתיבת המכרזים ליד דלפק הקבלה במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 ת"א (מגדל שלום), קומה 15 (מבואה מזרחית), וזאת לא יאוחר מיום ה', 01.09.16, בשעה 12:00.

8. הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

קבצים מצורפים

מכרז מסגרת פומבי מספר 81/06/15 – מתן שירותי תרגום ללשכת הפרסום הממשלתית

הזמנה לקבלת לצעות למתן שירותי תרגום

+

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות למתן שירותי תרגום.

2. תקופת ההתקשרות – שנה, החל מיום החתימה על הסכם המסגרת עם המציעים כאשר למזמין תהא זכות ברירה להאריך ו/או להרחיב את ההתקשרות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על חמש שנים.

3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז.

4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):

  • המציע הינו תאגיד הרשום כדין במדינת ישראל, בכל מרשם המתנהל על פי דין לגבי תאגידים מסוגו של המציע, ובעל רישיונות הנדרשים על פי דין.
  • למציע ניסיון של שלוש שנים לפחות, בחמש השנים האחרונות, במתן השירותים נשוא המכרז.
  • למציע ניסיון במתן השירותים הנדרשים במכרז זה עבור שלושה גופים מוסדיים לפחות, בשלוש השנים האחרונות, בהיקף כספי של 50,000 ₪ לפחות, לכל אחד מהגופים כאמור, כמפורט בסעיף 4ג' למכרז.
  • היקף מחזור עסקיו השנתי של המציע בשנים 2013, 2014 ו-2015, בתחום מתן שירותי תרגום, לא פחת מסך של 500,000 (חמש מאות אלף) ₪ לא כולל מע"מ בכל אחת מהשנים.
  • המציע צירף להצעתו קבלה מאת בנק הדואר המעידה על תשלום סך של 500 ₪ ללשכת הפרסום הממשלתית בעבור השתתפותו במכרז, כמפורט בסעיף 1(ח) לעיל.
  • המציע הגיש ערבות מכרז, כמפורט בסעיף 5ז' למכרז.
  • המצאת קו"ח ונתונים בדבר הצוות הקבוע שיעמיד המציע לרשות המזמין, הכולל מנהל אחראי, שני מתרגמים לשפה הערבית ושני מתרגמים לשפה האנגלית, אשר יידרשו לעמוד בתנאי הסף כמפורט בסעיף 4ז' למכרז.
  • קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976 כמפורט בסעיף 4ח' למכרז.

5. את חוברת המכרז ניתן לקבל ללא תשלום במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 ת"א (מגדל שלום), קומה 15 (מבואה מזרחית) בדלפק הקבלה או אצל רכזת ועדת המכרזים, גב' שרון כהן, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 15:00. הגשת ההצעות תיעשה אך ורק על פי חוברת המכרז. ניתן לצפות בנוסח המלא של המכרז באתר jobiz.gov.il או www.mr.gov.il אולם הנוסח המחייב הוא הנוסח המודפס בחוברת בלבד.

6. להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד יום ה' 10.03.16 בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור או לאחר המועד הנ"ל, לא תיעננה.

הצעות יש להגיש בתיבת המכרזים ליד דלפק הקבלה במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 (מגדל שלום) ת"א, קומה 15 (מבואה מזרחית), לא יאוחר מיום ב' 21.03.16 בשעה 12:

8. הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

קבצים מצורפים

מכרז פומבי מספר 80/06/15 – מתן שירותי הקלדת מודעות והזנתן לאתר JOBIZ

הזמנה לקבלת הצעות למתן שירותי הקלדת מודעות והזנתן לאתר JOBIZ

+

1. לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) מעוניינת לקבל הצעות למתן שירותי הקלדת מודעות והזנתן לאתר JOBIZ.

2. תקופת ההתקשרות – שנה, החל מיום החתימה על הסכם ההתקשרות עם המציע כאשר למזמין תהא זכות ברירה להאריך ו/או להרחיב את ההתקשרות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, בתקופות נוספות בנות עד שנה כל אחת, ובאופן שסך כל תקופת ההתקשרות לא יעלה על חמש שנים.

3. רשאים להשתתף רק מציעים העומדים בכל התנאים המפורטים בחוברת המכרז.

4. תנאי סף להשתתפות במכרז (בראשי פרקים – פירוט מלא בסעיף 4 למכרז):

  • המציע הינו תאגיד הרשום כדין במדינת ישראל, בכל מרשם המתנהל על פי דין לגבי תאגידים מסוגו של המציע, ובעל רישיונות הנדרשים על פי דין.
  • המציע הינו בעל ניסיון של שנה אחת לפחות במתן שירותי הקלדת נתונים.
  • המציע הינו בעל ניסיון של שנה אחת לפחות בהזנת תכנים לאתרי אינטרנט בתשתית Drupal ו/או WordPress ו/או Share Point.
  • היקף מחזור עסקיו השנתי של המציע בשנת 2014 או בשנת 2015 בתחום מתן שירותי הקלדת נתונים ו/או הזנת נתונים, לא פחת מסך של 200,000 (מאתיים אלף) ₪ לא כולל מע"מ.
  • המציע הגיש ערבות מכרז, כמפורט בסעיף 5ו' למכרז זה.
  • קיומם של כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו-1976, כמפורט בסעיף 4ו' למכרז.

5. את חוברת המכרז ניתן לקבל ללא תשלום במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 ת"א (מגדל שלום), קומה 15 (מבואה מזרחית) בדלפק הקבלה או אצל רכזת ועדת המכרזים, גב' שרון כהן, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 עד 15:00. הגשת ההצעות תיעשה אך ורק על פי חוברת המכרז. ניתן לצפות בנוסח המלא של המכרז באתר jobiz.gov.il או www.mr.gov.il אולם הנוסח המחייב הוא הנוסח המודפס בחוברת בלבד.

6. להבהרות יש לפנות בכתב בלבד אל גב' שרון כהן, רכזת ועדת מכרזים, בדוא"ל michrazim@lapam.gov.il עד יום ב' 07.03.16 בשעה 12:00. פניות שתגענה שלא באמצעות הדוא"ל כאמור או לאחר המועד הנ"ל, לא תיעננה.

7. הצעות יש להגיש בתיבת המכרזים ליד דלפק הקבלה במשרדי לפ"מ ברח' אחד העם 9 (מגדל שלום) ת"א, קומה 15 (מבואה מזרחית), לא יאוחר מיום ה' 17.03.16 בשעה 12:
8. הצעה אשר לא תימצא בתיבת המכרזים במועד זה לא תובא לדיון.

קבצים מצורפים